lindaloes Geplaatst op 12-04-2012 om 13:06 Kom effe chequen of Martie een hij of een zij is haha. Tulpen zijn hangers, maar dit staat er dan toch maar super op.
Martie Geplaatst op 11-04-2012 om 18:09 :-) Wat ik vergat: Hangers hebben zo ook hun charmes ;-) Toch? Maar afgezien daarvan, ik vind dit een mooie opname. gr.Mart
ladylove40 Geplaatst op 10-04-2012 om 22:28 grinz, Ow Martie, Im so sorry, ik zal \'t gelijk veranderen, (Volgens mein was \'t Martie zelf nog nie opgevallen linda?;) Tulpen zijn typische bloemen! Lieve groet L@dyL???
lindaloes Geplaatst op 10-04-2012 om 20:35 Hele mooie foto. Bij mijn bosje bungelt er ook al eentje met zijn koppie vlak boven de tafel. Maareh ik dacht dat Martie een zij is?????
Reacties (10)
Tulpen zijn hangers, maar dit staat er dan toch maar super op.
gr.Mathieu
Hangers hebben zo ook hun charmes ;-)
Toch?
Maar afgezien daarvan,
ik vind dit een mooie opname.
gr.Mart
gr. marian
Lieve groet
L@dyL???
Bij mijn bosje bungelt er ook al eentje met zijn koppie vlak boven de tafel.
Maareh ik dacht dat Martie een zij is?????