hugehux Geplaatst op 30-08-2011 om 13:02 Wat een mooie foto\'s! En zoveel....very well done! Groeten, werner
JacquelineGerhardt Geplaatst op 25-08-2011 om 12:22 Goede opname van het hart van deze bloem: helder en scherp. Ik persoonlijk zou hem iets croppen om de afbeelding wat \"sterker\"te maken.
Reacties (2)
Groeten, werner