Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Reacties (4)

Profielfoto van anthea
anthea
Echt prachtig!! Dit vind ik altijd fascinerend om te zien omdat soms de omgeving ook zo mooi zichtbaar is. Hg van Anthea
Profielfoto van daksaya
daksaya
Dank je Tineke. Ja, dat klopt van dat huisje en boompje, alleen helaas geen beestje! :) gr.Paul
Profielfoto van leanora
leanora
De weerspiegeling in de druppel vind ik prachtig!
Ik zie er een huis in, een raam, een boom, weet niet of dat klopt? Heel mooi in ieder geval!
gr. Tineke

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's