anthea Geplaatst op 15-09-2012 om 16:37 Echt prachtig!! Dit vind ik altijd fascinerend om te zien omdat soms de omgeving ook zo mooi zichtbaar is. Hg van Anthea
daksaya Geplaatst op 15-09-2012 om 13:05 Dank je Tineke. Ja, dat klopt van dat huisje en boompje, alleen helaas geen beestje! :) gr.Paul
leanora Geplaatst op 15-09-2012 om 13:00 De weerspiegeling in de druppel vind ik prachtig! Ik zie er een huis in, een raam, een boom, weet niet of dat klopt? Heel mooi in ieder geval! gr. Tineke
Reacties (4)
Ik zie er een huis in, een raam, een boom, weet niet of dat klopt? Heel mooi in ieder geval!
gr. Tineke