ben_ii Geplaatst op 14-09-2012 om 19:06 We gaan weer een kleurrijke periode in Paul! Fraaie opname! Fijn weekend! gr.
anthea Geplaatst op 13-09-2012 om 19:21 Ja,...de Herfst is in aantocht!! Maar, heeft ook zijn mooie kant, met deze prachtige foto! Hg van Anthea
Reacties (7)
Fraaie opname!
Fijn weekend!
gr.
Lang leve de Herfst.
?L@dyL?v??
HG
Frieda