metternich Geplaatst op 12-09-2012 om 20:47 Mooie opname Paul!Het ragdraadje maakt het extra spannend! H.gr. Gerda.
leanora Geplaatst op 11-09-2012 om 21:27 Jeetje, hoe bestaat het! Een zuchtje wind.... Paul, nog bedankt (beetje laat maar ik heb het pas gelezen) voor je reactie op een eerdere foto van mij; je hebt helemaal gelijk, het is inderdaad een snuitvlieg! gr. Tineke
geugjesRia Geplaatst op 11-09-2012 om 19:45 Wat goed gespot deze schitterende druppel aan een draadje! Prachtige foto!
Reacties (7)
H.gr. Gerda.
gr Agnes.
Een zuchtje wind....
Paul, nog bedankt (beetje laat maar ik heb het pas gelezen) voor je reactie op een eerdere foto van mij; je hebt helemaal gelijk, het is inderdaad een snuitvlieg!
gr. Tineke
Mooi scherp Paul!!
gr.Mart