Karmozijnbes,prachtig, heel mooi de verschillende kleuren van de besjes.
Heb ze ook in de tuin gehad, ( kwam ze overal tegen, werd een beetje teveel )dus wat van deze groei-grage plant verwijderd.De vogels hebben hier natuurlijk ook hun aandeel in gehad.
Reacties (3)
Heb ze ook in de tuin gehad, ( kwam ze overal tegen, werd een beetje teveel )dus wat van deze groei-grage plant verwijderd.De vogels hebben hier natuurlijk ook hun aandeel in gehad.