Beetje herfst

Profielfoto van daksaya
daksaya

Prachtige kleuren van de karmozijnbes. Met dank aan Agnes voor determinatie.

Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Reacties (3)

Profielfoto van daksaya
daksaya
Het sap werd vroeger gebruikt als inkt om mee te schrijven en de Indianen beschilderden er hun kleren en huid mee. gr.Paul
Profielfoto van Juffrouwbakker
Juffrouwbakker
Kreeg \'m gratis in de tuin. Mijn vader noemde de Karmozijnbes de verfplant. Werd er vroeger misschien verf uit gewonnen?
Profielfoto van agnes1958
agnes1958
Karmozijnbes,prachtig, heel mooi de verschillende kleuren van de besjes.
Heb ze ook in de tuin gehad, ( kwam ze overal tegen, werd een beetje teveel )dus wat van deze groei-grage plant verwijderd.De vogels hebben hier natuurlijk ook hun aandeel in gehad.

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's