Blijf op de hoogte

Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze foto.

Inloggen

Log in om te reageren

Inloggen

Nog geen account? Registreer je nu

Reacties (3)

Profielfoto van hannitsko
hannitsko

Gelukkig kun je er nog met de auto op uit.

Ik heb alleen een fiets. lopen kan ik heel slecht, dus ik moet wel op de fiets en met die harde wind zoals vandaag heb ik er wel moeite mee. Het lijkt ook wel of het bijna altijd waait. Ik ben ietsje jonger dan jij!

Ik wens je het beste!

groet Hanneke

Profielfoto van hannitsko
hannitsko

Prachtig landschap!!

Profielfoto van ac._clewits
ac._clewits

Prachtig Jeanet, deze mooie natuurlijke sloot

een plaatje!

Groet van Anna.

Upload en deel je foto's

Foto uploaden

Meer van deze fotograaf

meer foto's