hannitsko Geplaatst op 21-06-2026 om 11:02 Ik zag het ook op het nieuws, heel bijzonder!groet Hanneke
meeney Geplaatst op 21-06-2026 om 09:14 Dreigende wolken waren het - mooie opname met die bliksemschicht , hoop geen voltreffer.Gr. Natan
Reacties (6)
Thor de Donderaar op zijn best.
l.gr.petjoe
Oei. Niet ingeslagen die bliksem?
Ook mooi.
Ik zag het ook op het nieuws, heel bijzonder!
groet Hanneke
Dreigende wolken waren het - mooie opname met die bliksemschicht , hoop geen voltreffer.
Gr. Natan