barky Geplaatst op 24-06-2026 om 19:24 Goed gezien en op de foto gezet. Dit is geen grasmot maar een vaal kokerbeertje, een nachtvlinder (fam. spinneruilen). Als je goed kijkt zie je duidelijk het verschil met de snuit van de grasmot:)vrgr Annelies V.
Reacties (2)
Groet, Ben
Goed gezien en op de foto gezet.
Dit is geen grasmot maar een vaal kokerbeertje, een nachtvlinder (fam. spinneruilen). Als je goed kijkt zie je duidelijk het verschil met de snuit van de grasmot:)
vrgr Annelies V.