meeney Geplaatst op 16-06-2026 om 10:14 En mijn favoriet nu te zien op een Mooiste plek - Van Harte !Gr. Natan
ladyannoriginal Geplaatst op 16-06-2026 om 00:08 En in de eregalerij vandaag... van harte Ton! Gr. Annemieke
ladyannoriginal Geplaatst op 14-06-2026 om 23:39 Prachtig, ik heb ze dit jaar nog niet gezien. Extra goed gekeken bij braamstruiken, maar helaas. Jij hebt hem mooi op de foto gezet! Gr. Annemieke
ladylove40 Geplaatst op 14-06-2026 om 16:58 Goed gezien & vastgelegd.Ik zie ze helemaal niet hier... lieve groet, Marjon
meeney Geplaatst op 14-06-2026 om 10:11 Veel mooie nieuwe foto's - deze is mijn favoriet, zo mooi !Gr.Natan
Reacties (12)
En mijn favoriet nu te zien op een Mooiste plek - Van Harte !
Gr. Natan
En in de eregalerij vandaag... van harte Ton! Gr. Annemieke
En nu ook een prachtige mooiste!
Gefeliciteerd!
Prachtig, ik heb ze dit jaar nog niet gezien. Extra goed gekeken bij braamstruiken, maar helaas. Jij hebt hem mooi op de foto gezet! Gr. Annemieke
Prachtig. Heb ze hier al in geen jaren gezien.
Groet, Ben
Goed gezien & vastgelegd.
Ik zie ze helemaal niet hier... lieve groet, Marjon
Heel mooi!!!
groet Hanneke
Veel mooie nieuwe foto's - deze is mijn favoriet, zo mooi !
Gr.Natan