Welke paddenstoel is dit?
In een bos in Emmen maakte mijn zus deze foto
Weet iemand wat dit is?
groetjes Marjan
In een bos in Emmen maakte mijn zus deze foto
Weet iemand wat dit is?
groetjes Marjan
Vandaag in gemengd bos op een stronk van een oude wilg in het mos deze zeer kleine schoonheden. diam. 3-5 mm steellengte c.a. 5 cm met plaatjes die toch wel grof waren.
Wat kan dit zijn ?
Groet, Piet
Ik zag gisteren in het beukenbos voor de tweede keer dit kleintje, zag er vorige week ook één en ik wilde nu kijken wat het was geworden maar ik heb hem niet terug gevonden. Ik dacht eerst een oesterzwammetje maar nee dat is het niet. Ik zou het niet weten, is er iemand die weet wat het is???????<...
ik heb veel mussen in de tuin, deze zitten in 3 grote conniferen ,ik heb een voerkorf waar ze de hele dag op afkomen. een bak met water op tafel ,waar ze in badderen en drinken
hoe doe ik dat als het gaat vriezen met drinken ?
gr.opa leo
Op 31 oktober gespot bij Boswachterij De Elzen in Dordrecht.
Wie kent de naam van deze roze schoonheid?
Weet iemand zijn naam?
Vanmiddag zag ik in mijn voortuin (zandgrond) tussen de afrikaantjes en de lavendel, naast een conifeer, ineens twee piepkleine zwammetjes. Lijken mij aardsterren maar wat ik ook zoek kan niet vinden welke. Het aantal slippen is niet (meer) te tellen. De bol is 4-6 mm. Iemand een idee welke dit zou...
Voor mij een vreemd vliegje met deze aparte poten...
Ik zag het in mijn tuin. Helaas maar één foto kunnen maken...Toen vloog het weg.
Graag zou ik de naam weten.
Vriendelijke groet, Henny Pen
Sorry ik was de sporen maat vergeten.16 /17µ x 5 µ groetjes Agaat