vreemde vogel?
wie weet wat voor vogel dit is? gespot in mijn tuin op 26-01-2017 in het zeeuwse westkapelle
wie weet wat voor vogel dit is? gespot in mijn tuin op 26-01-2017 in het zeeuwse westkapelle
Deze sporen zag ik op het ijs hier in het park.
De rechter foto leek mij een konijn. Klopt dat, en is de linker dezelfde dier geweest?
Wat voor soort ganzen zijn dit?
Deze ganzen kwamen overvliegen in de Lithse Ham, tussen Kessel en Lith (Noord-Brabant).
Sinds de afgelopen zomer mis ik de mussen in mijn tuin. Ik had een min of meer vast aantal mussen, groot en klein vaak, soms wel 40! Ik zorgde goed voor ze, maar ik zie ze niet meer. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Gelukkig komt het roodborstje dagelijks, het winterkoninkje is een vaste bezoeker ev...
Weet iemand wat voor vogel dit is ? Hij was net zo groot als een merel.
Wat is dit voor jonge eend? ongeveer net zo groot als een wilde eend. Gezien aan de Achterhaven Rotterdam.
vroegevogels.vara.nl/community/forum/post/9
(verbeterde link)
CoCo.
Is er er wel eens iemand geweest die studentenhaver ongezouten aan de vogels heeft gegeven?? fijngemaakt . Ik vroeg het me af want ik heb nog een zak staan en ik eet het zelf niet, weggooien vind ik ook zonde!
vriendelijke groet Flora
Vorige week keek ik op TV naar het item over natuur in Amsterdam. En vanochtend hoorde ik weer daarover op de radio. Nou, ik woonde twintig jaar aan het Entrepotdok en nu sinds 2011 weer in Drenthe waar ik ook geboren ben. Ik zag in het Entrepotdok wel meerkoeten broeden op plastic zakken, verdwaald...