korstmos of paddenstoel?
een week geleden in Noord Limburg op een droog heideterreintje deze mij onbekende korstmosjes of is het een paddenstoeltjes gezien.
een week geleden in Noord Limburg op een droog heideterreintje deze mij onbekende korstmosjes of is het een paddenstoeltjes gezien.
Bij eenn Vriendin zat dit mooie beestje in de tuinIk denk aan een Wants maar welke ?
ik zag een bij? die in een holletje onder de grond kroop. Nooit eerder gezien. Het geel was echt heel fel. iemand een idee of dit echt een bij was en zo ja welke dan?
Kolencentrales zijn nodig voor een betaalbare stroomvoorziening. Nederland is voor energie al een bedrijfskleptocratie, waarbij lobbyclubs als Greenpeace, bedrijven helpen om burgers te bestelen van veel geld, met regels en steun van politici. De energietransitie gaat huishoudens zo onnodig, meer da...
Raamdal, water, bebossing, struiken.Deze voor mij onbekende kever aangetroffen op blaadjes van een boom, 1.60m van de grond
vandaag gezien langs een fietspad bij Lelystad veel van dit soort planten. De hoogte was wat variabel, tot max. 60cm hoog.
Welk vogeltje is dit? Gezien in Noord-Brabant, tussen Heesch en Vinkel bij het buurtschap Berkt.
Wat zijn dit voor vogeltjes? Of is het twee keer dezelfde soort, ik wist het niet zeker. Gezien bij Berkt, tussen Vinkel en Heesch (Noord-Brabant).Een klein, stil vogeltje dat zich niet zo heel makkelijk liet zien.