Welk vogeltje is dit?
Het zat te zingen in een boom bij de theetuin in Eemnes.
(Vink vrouw?)
Ik zal nog een foto plaatsen.
Dank jullie wel, Jeanet
Het zat te zingen in een boom bij de theetuin in Eemnes.
(Vink vrouw?)
Ik zal nog een foto plaatsen.
Dank jullie wel, Jeanet
Regelmatig wandel ik over het laarzenpad in ons buitengebied. Er nestelen daar jaarlijks buizerds. Nu zie ik wel een paar keer per week een buizerd samen met twee kraaien vliegen. Het lijkt of ze aan het spelen zijn; ze vliegen achter elkaar aan en raken elkaar ook soms. Regelmatig is dit te zien. M...
Sinds 2 dagen zit deze schimmel (?) tegen een balk in de woonkamer. Achter het hout zit hoogstwaarschijnlijk vocht.
Weet iemand welke schimmelsoort dit is en of we het veilig weg kunnen halen?
In de wijk Lunetten in Utrecht is rond de Filippijnen (zuidelijke deel van Lunetten) echt sprake van overlast van kauwtjes. Deze toch wel bijzondere mooie en sociale vogels beheersen niet alleen het luchtruim boven Lunetten maar ook verschillende broedgelegenheden zoals onder dakpannen. Er is een gi...
een slechte foto, omdat deze vogel te snel verdween
ik dacht misschien ene roodborsttapuit...maar dat was voor mij althans niet goed te beoordelen.
een slechte foto, omdat deze vogel te snel verdween
ik dacht misschien ene roodborsttapuit...maar dat was voor mij althans niet goed te beoordelen.
Beste mede Vroege Vogels luisteraar,
Vind jij het ook absurd dat de Vroege Vogels uitzending van 26 maart met enige regelmaat werd onderbroken door berichten over Formule 1 races?
Het schijnt mij toe dat de reguliere VV luisteraar geinteresseerd is in de natuur alsmede het behoud daarv...
Vandaag dit vogeltje gezien. Dacht aan een staartmees, maar hij is wel erg wit. Toen zag ik dat er ook witkopstaartmezen zijn, is dit er één?
Overal in de bermen zag ik deze kleine bloemetjes, maar ook in mijn tuin zijn ze her en der aanwezig,