Iets zoeken? Nee dus.
Als je iets wilt zoeken dan moet je voor de 2e keer inloggen en dat gaat dus niet!Heel vermoeiend. Wordt hier nog iets aan gedaan is mijn vraag?
Als je iets wilt zoeken dan moet je voor de 2e keer inloggen en dat gaat dus niet!Heel vermoeiend. Wordt hier nog iets aan gedaan is mijn vraag?
Deze foto maakte ik een jaar geleden. Ik wil graag weten welk insect dit is. Hij was bijzonder groot.
Vriendelijke groet. A.
In mijn gazon groeid een klein mosje met minuscule gele bloemetjes.Na de bloei worden de bloemetjes scherpe stekeltjes.Ik woon in zw Frankrijk vlak aan de kuststrookWie kent de naam van dit plantje?
Deze struik bloeit nu in mijn tuin. Hij lijkt me van een algemeen soort.
Grote struik met hangende slappe lange bladeren . Hij bloeit nu in mijn tuin.
Op Koningsdag zag ik 's morgens iets oranje's langs vliegen, het bleek een vogel te zijn! Hij ging op een tak zitten om vervolgens weer weg te vliegen, daarna heb ik hem niet meer gezien. Ik woon aan het Goois Natuurreservaat in Blaricum. Het was een slanke vogel met een wat langere staart, ongeveer...
16-04-2017 --R'dam.dank.
Ik woon in zuid/west Frankrijk aan de kust .Sinds enige jaren heb ik(en vele anderen) een soort moesje in het gazon die heel kleine gele bloemetjes geeft.Na het uitbloeien vormen de bloemetjes kleine stekeltje waardoor je niet meer met blote voeten op het gaan kunt lopen.
Hallo, het valt ons de laatste jaren op dat het fluitenkruid als het ware doorschiet, de stengels zijn langgerekt. Valt dit meer mensen op en zoja, wat is de oorzaak? Onze theorie is dat de planten steeds vroeger bloeien...minder licht dan voorheen, dus reiken naar de zon?