wikke-achtige duinplant?
Goedemorgen, Deze wikke-achtige plant (blad?) witte bloem met roodachtige steel kwam ik in de duinen tegen. Niets komt in de richting. Heeft iemand enig idee? Groet Hans
Goedemorgen, Deze wikke-achtige plant (blad?) witte bloem met roodachtige steel kwam ik in de duinen tegen. Niets komt in de richting. Heeft iemand enig idee? Groet Hans
Weet iemand de soortnaam van deze paddenstoel/schimmel. Hij zit in een levende els en is niet veranderd in een week.
Goedenavond, Graag leg ik deze rups voor. Zelf ga ik voor een huismoeder maar ben zeker niet overtuigd. Reacties zijn Welkom. Groet Hans
Sommige vogels vind ik erg lastig om uit elkaar te houden. Zo ook dit vogeltje.Gezien op 6 mei 2017 in Engelen, vroeg in de avond.
dit kleine vlindertje kwam ik tegen in het Larserbos in oostelijk Flevoland op een nat heide terreintje. Het had de grote van een boomblauwtje. Welke zou dit kunnen zijn?
Kan iemand mij vertellen welk insekt dit is ?Aangetroffen op look-zonder- look in Voornes Duin. Voor ik een tweede foto kon nemen, was het al gevlogen.Alvast bedankt! Tjerk
Ik heb in de tuin een mezenkastje. Er is een koppeltje al een tijd bezig een mooi nestje gemaakt, maar geen eieren.Nu vliegen ze af en aan met voedsel terwijl er geen jongen zijn, hoe komt dit?
In onze tuin, grenzend aan een gemeenteperk, staat gulden roede. Ze zijn nu ongeveer 50cm hoog. Opeens zijn er een aantal planten ongeveer 5cm boven de grond afgebeten. Het lijkt of ze schuin zijn afgesneden. De rest is spoorloos verdwenen. Er zijn geen sporen op de grond in de buurt. De tuin is nie...
Wat is dit voor een klein zweefvliegje?