wie weet welke 2 planten
dit zijn?
dit zijn?
Heb last van kleine rupsen in sommige planten en wil hier een bestrijdingsmiddel tegen gebruiken.Heb nu echter ook een nestkast met 8 koolmees eieren er in.De vraag is , kunnen vogels tegen dit "gif" ?
Deze kever aangetroffen op een braamblad. Kan hem echter niet op naam brengen. Wie weet zijn naam?Bvd Pagie1944
Wie weet welke dieren de bloemen van skimmia eten ? Ze zijn allemaal kaal gegeten.. dat is nog niet eerder gebeurd. Volgens mij zijn het geen slakken geweest.
In het Raamdal het volgende paartje aangetroffen, kom uit bij de Negendoornige wintersteenvlieg (Taeniopteryx schoenemundi), weet niet of het klopt. Gr. Jan
Ik keek erg vreemd op van het blauw in de veren van deze poetsende Buizerd. Is dat blauw normaal of een afwijking?
Namiddag in onze tuin in Dordrecht. Ik stoorde hem tijdens het sproeien.Zou dit een Bosbandspanner kunnen zijn?
van welke boom (eik?) zijn deze afkomstig?
Al jaren komen er in onze vuurdoorn honderden insecten. Je kunt dan heel veel gezoem horen. Helaas is dit jaar geen enkel insect meer te zien en te horen op de bloeiende vuurdoorn. Hoe zou dit komen?Vraag gesteld namens Ben