vlinder?
Hoe mag ik deze schoonheid noemen? (natte) heide
Hoe mag ik deze schoonheid noemen? (natte) heide
Dit voorjaar deze Vleugeltjesbloem? in het noorden van Slovenië gezien. Wie kent deze soort?
Sinds enkele jaren kom ik deze kevertjes onregelmatig tegen op ons huis aan de noordkant.Na lang zoeken kom ik hem waarschijnlijk tegen onder de naam Cipressnuitkever. Klopt dat of is het een ander?
Ik heb een foto geplaatst en zelfs een paar reacties op deze foto gekregen maar bij Mijn Foto's is de foto niet zichtbaar.....heel vreemd toch?groet Femmyhttps://vroegevogels.vara.nl/community/fotos/vogels/ooievaar/286703...
Deze voor mij onbekende tor of kever trof ik aan op 4 juni aan het einde van een warme dag in mijn voortuin in Bad Bentheim, smullend van een bloem. Hij was prachtig geel op de vleugeltjes met zwarte lijnen begrensd en met zwarte, symmetrische stippen. Onder de vleugeltjes zaten lange witte haren. Z...
Welke vogel is dit : hij vloog in t oevergebied van de Bocholter Aa in Dtsland: hij dook regelmatig naar de over met een scherp schrilgeluid
Vandaag viel er een dode muis uit een boom voor mijn voeten. Toen ik omhoog keek, zat daar een kraai. Waarom zou het dier dat hebben gedaan?
Onze buren zien al een tijdje geen kikkers meer in hun vijver.Kort geleden hadden ze een goudvis die een schimmel bleek te hebben.Wat kan de oorzaak zijn?Een besmetting?
Alvast bedankt,Michelle
Genietend van mijn tuin, zag ik op de oever van mijn vijver, tussen het koninginnekruid en campanula, dit prachtexemplaar staan dat niet door mijn man of mij geplant is.Ik vermoed dat het een wilde orchideeënsoort is, we hebben ook grote en kleine wespenorchis in onze tuin in de buurt van Eindhoven...