Wat mag dit wel zijn?
Ook gefotografeerd vandaag in de Dieptetuin in Zeist, hoge struik, anderhalve meter hoog, ik heb hem nog niet eerder gezien.dank voor het meedenken, Jeanet
Ook gefotografeerd vandaag in de Dieptetuin in Zeist, hoge struik, anderhalve meter hoog, ik heb hem nog niet eerder gezien.dank voor het meedenken, Jeanet
Gefotografeerd vanmiddag in de Dieptetuin in Zeist, ook al komt het blad van de plant mij bekend voor, ik weet het niet. Ik zal nog een foto plaatsen.dank voor het meedenken, Jeanet
Foto in vlindertuin genomen. Ik heb geen idee waar ik aan moet denken.
Wie weet wat dit is? Genomen in de vlindertuin in Waalre.
Is dit een gewone huisvlieg?
Deze koolmees komt de laatste weken regelmatig op mijn balkon van de pinda’s en pindakaas eten.De opvallend lange snavel is duidelijk niet normaal. Het lijkt zelfs een beetje een kruisbek.Weet iemand wat er hier aan de hand is?Het is zo te zien een mannetje.Hij komt vaak samen met een andere koolm...
Wie jan mij vertelken wat dit voor ruos is, ongeveer 5 cm. Lang. Gevonden in het gras bij de stsm van een boom.
Is dit de boktor: agapanthia cynarae? Zo niet, welke dan?Ben benieuwd mensen.groet, Arend
Deze week zag ik op dinsdagochtend en donderdagmiddag een roomwit vogeltje met een bruingestreepte rug overvliegen in de buurt van Muiden. Witte vleugels en staart, zo groot als een mus. In mijn gidsje kan ik niets vinden wat ook maar in de buurt komt. Wie weet wat het kan zijn.