Welke wants?
Wie o wie weet wat voor wants dit is? Tenminste, ik denk dat het een wants is omdat hij bij gevaar naar de andere kant van het blad loopt en zich niet, zoals een kever, laat vallen. Zit op klaverblad. Of is hij nog half larve?
Wie o wie weet wat voor wants dit is? Tenminste, ik denk dat het een wants is omdat hij bij gevaar naar de andere kant van het blad loopt en zich niet, zoals een kever, laat vallen. Zit op klaverblad. Of is hij nog half larve?
Vogeltje op bijgaande opname is dat een draaihals?Foto ( heb er meerdere) is gemaakt met de macrolens op 4 á 5 mtr afstand in noord Drenthe .Wij , manlief en ik barsten van nieuwsgierigheid dus mocht iemand het antwoord weten dan willen wij graag in die kennis gedeeld worden.gr. Mart...
in de Kennemer duinen is het vogelmeer. Gisteren zag ik een stukje bij de oever waar een rand van ca 50 cm een blauwe laag op het water lag/ligt.ka iemand mij vertellen wat dit is? Zie foto.
Klein vogeltje langs het grote ven op de Strabrechtse Heide. Datum: 16-07. Helaas liet het zich niet van voren fotograferen. De zwarte streep in de nek is echter wel heel opvallend.
Welk vogeltje zit hier in de boom? (veld)Leeuwerik? Plaats: Strabrechtse heide. Datum 16-07.
Weet iemand welke rups dit is? Ik vind die kwastjes erg bijzonder....
Welke bloem is dit, familie van de koekkoeksbloem?
Al een aantal dagen hoor ik snachts vogels. Eentje zit er dichtbij, maar ik heb hem helaas nooit kunnen spotten. In de nabije omgeving zitten er meer, want je hoort ze terug fluiten. Maar welke vogel is Dit? Hij maakt een piepend geluid, met lange tussenpozen. Het lijkt op het piepen van een jonge r...
Deze spanner(?) kan ik maar niet vinden op internet. Mensen, help me even.Dank en groet, Arend