Geacht Forum,
Welke bij kan dit zijn ??Dank.
Welke bij kan dit zijn ??Dank.
Tijdens mijn vakantie op Samos zat er voor mij een onbekend insekt gevangen in een holte van een luchtbed. Volgens Griekse mensen is het een babyguz, een gevaarlijk insekt. Kan iemand mij vertellen wat de Nederlandse naam is?
Vandaag kwam ik dit beestje tegen, maar ik heb geen idee wat het is. Het heeft doorzichtige vleugels en een lang achterlijf... Groetjes
Tegen het raam van ons app. in Barneveld trof ik gisteren dit insect aan. Houterig en stakerig..
Goedemiddag, Gisteren in de Oostvaardersplassen deze eend gefotografeerd.Welke is het?Groet,Rhodan
Deze cicade aangetroffen in het Raamdal op een rietstengel, 8 augustus j.l.Bosjes, water, riet. Gr. jan
In een getijdengebied langs de Nieuwe Maas trof ik deze plant aan. Mijn eerste reactie was: Oké een verwilderde zonnebloem. Maar het bevreemdt mij dat er meerdere bloemen uit één plant groeien. In mijn tuin is het altijd 1 bloem per stengel en dan nog zo'n 2,5 tot 3 meter hoog. Of is dit normaal...
Op een bramenblad zat dit kleine beestje, Is dit de larve van een of andere bladwesp? In Schaffelaarse Bos in Barneveld.
In Emmen zag mijn zus deze zwam op een afgezaagde eik...