bloemen
Hallo in Limburg hebben we in juli twee bloemen gefotografeerd die we niet op naam kunnen brengen . Kan iemand ons helpen. groetjes Agaat Mesman
Hallo in Limburg hebben we in juli twee bloemen gefotografeerd die we niet op naam kunnen brengen . Kan iemand ons helpen. groetjes Agaat Mesman
Kan iemand mij vertellen wat dit zijn larve of toch rupsen. Gezien in Naarden west. Begin Juli alvast bedankt Agaat Mesman
Goedemorgen,Bij Den Helder kwam ik deze boom met dit blad tegen. Wie weet welke boom dit is? Alvast bedankt! Hans
dit paddenstoeltje stond als enige in z'n soort op een ruig veldjein het Lauwersmeergebied. Wie kan me zeggen welk soort dit is?
Deze paddenstoeltjes hadden hoedjes met een doorsnede van 8 mm. Steel lengte ongeveer 20 mm. Zowel hoed als steel waren extreem dun en een beetje doorzichtig, een wat blauwig. Er zaten wel donkere sporen onder het hoedje. Bij mijn foto's is ook een afbeelding van het zijaanzicht. Ze stonden gisteren...
Enkele dagen terug waargenomen op de Hedera in onze tuin in Dordrecht. Na lang zoeken vermoed ik dat het de Graafwesp ectemnius lapidarius is. Klopt dat?
Vandaag groepje paddenstoelen gefotografeerd onder oude beuk. Regenachtig weer. 17 C.
Wie weet welke rups dit is hij hoort bij de pijlstaart familie
Tsja ik vond m nogal eng ;-) maar dit exemplaar is maar een 1/1/2cm groot denk ik. Gezien afgelopen vrijdag de 8e bij de Soesterduinen