Denk aan vezelkop.
Plaats: Naaldbomenbos in de Eiffel, Duitsland.Hoed 5-6 cm breed. Uiterlijk net als een kokoskoekSteel wit, niet glad, met beige kleur net onder de hoed.
Plaats: Naaldbomenbos in de Eiffel, Duitsland.Hoed 5-6 cm breed. Uiterlijk net als een kokoskoekSteel wit, niet glad, met beige kleur net onder de hoed.
Bij onze poel vonden we deze vraatsporen. Wie weet welk dier dit doet?
Bij onze poel vonden we deze vraatsporen. Wie weet welk dier dit doet?
Vorige week vond ik dit nest in de schuur het hangt boven in de schuur aan een balk doorsnede is 10 cm. Omdat ik niet vaak in deze schuur kom weet ik niet hoelang het er al hangt.ik heb de afgelopen tijd geen activiteit kunnen waarnemen, het lijkt op een wespennest maar ik weet het niet zeker ben er...
Vorige week vond ik dit nest in de schuur het hangt boven in de schuur aan een balk doorsnede is 10 cm. Omdat ik niet vaak in deze schuur kom weet ik niet hoelang het er al hangt.ik heb de afgelopen tijd geen activiteit kunnen waarnemen, het lijkt op een wespennest maar ik weet het niet zeker ben er...
Deze vogel heb ik gezien in het Valkenburgse Meer. Lijkt op een eendachtige, met roodbruine tinten, zie ook de foto. Kan iemand mij vertellen welke vogel het is?Hugo
vanmiddag in elzenbroekbos aangetroffen op braam en brandnetel; drie stadia van nimfen van de groene schildwants ?
Wie kan mij een goede app voor mijn I phone adviseren om vogelgeluiden te herkennen. Ik heb er nu 1 op zitten maar daar heb ik niets aan, die kan niet eens het verschil tussen een Roodborstje en een Koolmeesje aangeven. Ik ben nu op zoek naar een app die het vogelgeluid herkent en weergeeft wat het ...
Hoe heet deze plant?