Forum

Nieuwste vragen

solist?

Zag een paar keer een kbv'tje in de tuin en na wat gepuzzel vermoed ik dat het een heggemus is. Zijn heggemussen solisten? Ik zie m altijd alleen. Scharrelt wat rond over het terras en hipt over de planken van de schutting. Maria

Roundup

https://info.arte.tv/de/wer-will-roundup-europa-noch-rettenMisschien is het raadzaam deze documentaire te bekijken en een nieuwe uitzending te maken over Roundup, dat toch niet zo onschadelijk blijkt te zijn als dhr. vd Brink doet voorkomen.

Nijmeegse schoonheid

Kan iemand mij laten weten welke paddestoel dit is? Gisteren (21-10) gefotografeerd. Paddestoel groeit aan de voet van een (Amerikaanse?) eik die aan de Heyendaalseweg in Nijmegen staat. Alvast bedankt Paul Noort

de merels zijn er weer, maar...

de mannetjesmerel ziet er goed uit, terwijl wij 12 augustus vreesden dat hij aan het heersende virus ten prooi was gevallen. Even kwam zijn vrouwtje nog, maar na een paar dagen bleef zij ook weg.Nu sinds een dag of 4 zijn ze allebei weer terug. De man ziet er goed uit, maar het vrouwtje ziet er zo '...

Welke vogel?

Dit groepje vogels zag ik afgelopen vrijdag (20-10) in de Kleine Noordwaard, in de Biesbosch. Waren ver weg, kon dus geen scherpere foto maken. Weet iemand welke vogel dit is?