Korstzwam
Hoe heet deze korstzwam?
Hoe heet deze korstzwam?
Wie weet hoe deze vogel heet ? Foto is genomen in het bos vlakbij Apeldoorn
Ik kende hem niet, maar ik dit mogelijk een Driehoekselfje - Meligramma triangulifera ?
Hoe kan een pop van een koninginnenpage de kleur aannemen van de omgeving ?
Met vriendelijke groet,
Constant
Van wie zijn deze cocon met eitjes?Aan de brem gezien in het Witteveen (Buurse) zondag 5 novembervr. groet Marijke
Voor deze nachtvlinder geldt het zelfde. Deze zat elke dag binnen in mijn hotel tegen de muur. Wie weet wat het is? Hij heeft wel een speciale manier van tegen de muur zitten.
Deze nachtvlinder zag ik op Corfu en ik vind hem zo mooi. Ik weet dat ik hem niet in Nederland heb gezien maar zou toch graag weten wat zijn naam is. Uiteraard heb ik zelf ook al wat boeken door gezocht.
Goedenavond, klopt het dat het wachtwoord niet meer bewaard wordt, ook al heb je aangeklikt dat het bewaard moet worden.ik moet iedere keer opnieuw inloggen sinds het gewijzigde inlogscherm. ik werk met een iPadPro!hartelijk dank,Jeanet Koets
Deze zwam vond ik tijdens een wandeling in Limburg 19-08-2010 Ik twijfel over het soort.Informatie heb ik uit het paddenstoelenboek " Welke paddenstoel is dat?'' blz: 109 en blz: 149 p.s. let ook op de kleine kopjes die uit de houtsnippers opkomen. Vriendelijke groet, Margriet...