Vreemd ding
Heeft iemand enig idee welke zwam dit is. Hij zit op een berkestam. Vandaag gevonden.
Heeft iemand enig idee welke zwam dit is. Hij zit op een berkestam. Vandaag gevonden.
Beste mensen ik weet weinig van piepers en ik heb geen idee welke pieper ik hier gefotografeerd heb 10-11-2017 in een dennenbos. Het was op 1200 m hoogte even onder de boomgrens op La Palma. Dit vogeltje met partner kwam steeds weer om de 10 minuten bij me langs. Het was dichtbij en erg vlug, maar i...
Ik krijg felicitaties over foto op site natuur in beeld, of nieuwsbrief....
Ben al aangemeld, maar
heb hem vanmorgen (23 november )niet ontvangen...kan dat alsnog?
Mvg Jan Roelof
Foto konikspaarden
Ik denk vezelkop maar had ook de fopzwam inbeeld.
Wij wonen circa 500 meter van wandelbos Groenendaal in Heemstede. Deze week ontdekte ik tot 2 keer een circa 30 cm diep gat (een soort tunnel) in een hoek tussen onze achtergevel en de schutting met de buren. een grote hoop zand lag voor het gat. Aan wortels van struiken zaten plukken haar (zie foto...
Welke rups/larve is dit die zag ik 22mei aan de beek.vr. groet Marijke
15 juni zag ik dit mooie kleine vlindertje kan hiervan ook geen naam vinden en iepenuil het zou misschien zomaar kunnen maar die is al een tijd niet waargenomen.Wie weet de naam vr. groet Marijke
8 juni zag ik deze vlinder bij de beek heb "alle" vlinders bekeken op de vlinderstichting en kwam hem niet tegen wie weet de naam van deze vlinder.vr. groet Marijke
L.s.,Is dit een jonge dwergmeeuw? Pikte oppervlakkig wat eten langs de Nieuwe Waterweg. Bij voorbaat dank!