prachtig, maar voor mij naamloos
Vanmiddag gevonden op blad riet vlakbij een vaart in de buurt van een oude veenplas. Opvallend vind ik het hoog op de poten staan en het mooie lijf.
Vanmiddag gevonden op blad riet vlakbij een vaart in de buurt van een oude veenplas. Opvallend vind ik het hoog op de poten staan en het mooie lijf.
Welke kan dit zijn?Deze vond ik aan een poel.mvg
wederom langs de maas (uiterwaarden), deze week, opvallend zijn zijn/haar ogen. Gr. Jan
Welke naam heeft deze snuitkever?Waargenomen op stokroos in tuin in zpapendrecjt
Verscholen achter een grote struik , waar ik de naam ook niet van weet, en naast hoog opschietende wilde valeriaan ,die nog niet bloeit, ontdekte ik deze plant. Ik heb hem wat ruimte gegeven, zodat ikzelf en de buren er van kunnen genieten. Lida
Stond in een tuintje! Dank voor het meedenken. Jeanet
Hoi allemaal,
Ik heb een vraag. Ik heb gisteren een merel opgevangen die constant uit het nest werd gegooid en kleiner was dan de broertjes/zusjes. Ik kwam er echter achter dat hij vol zit met aparte vliegjes/motjes. Wat is dit? En is dit besmettelijk op andere dieren zoals konijnen e...
Weten jullie de naam van deze snuitkever?
Deze vogel was in beeld op televisie met valkenier over nieuws dat ging over een Buizerd die hardlopers aanvalt (ergens in het oosten van het land). Een Bastaardarend?