Inloggen uitloggen etc etc
Waarom, werkt de vernieuwde site zo dramatisch, telkens eerst uitloggen dan weer inloggen, na een paar minuten moet je weer in en uitloggen.
Waarom, werkt de vernieuwde site zo dramatisch, telkens eerst uitloggen dan weer inloggen, na een paar minuten moet je weer in en uitloggen.
Hallo,de laatste weken hoor ik de hele avond 'cicadengezang' in mijn Robinia boompje (dat geluid wat je op franse campings, of in amerikaanse bossen hoort). Vandaag vond ik een dood insect onder deze boom. Vlgs mij is het een cicade, het is ongeveer 4-5 cm lang. Ik meende dat deze grotere zingende c...
M'n dochter in Gorinchem vond deze rups in haar schuurtje, Zou papa weten wat dit voor een rups is? Nee dus! Kunnen jullie mij helpen?
Vandaag maakte ik deze foto in Meijendel bij Wassenaar.Wie kan me helpen met de determinatie.
Deze vlinder zat vanmiddag bij ons in de vlinderstruik.
Hoi,Ik vond deze veer op een bosrijk pad bij een bedrijventerrein. De veer is zo'n 10 centimeter groot. Hij is bruin met zwarte vlekjes en de bovenzijde is zwart gebandeerd. In het zonlicht glimt hij mooi warm bruin. Iemand enig idee van welke vogel dit een veer zou kunnen zijn? Ik vermoed door zijn...
vlinder kwam uit buxus tevoorschijn; bleef even op de grond zitten; bij wegvliegen waren oranjeachtige ondervleugels (heet dat zo?) te zien.
Gefotgrafeerd in de Elzas in Frankrijk door een vriendin, we kunnen hem niet thuisbrengen, jullie wel?dank voor het meedenken,Jeanet
Deze hele grote vlieg zit de laatste tijd af en toe in mijn huis. Hij is wel 2 cm, heeft een geel stukje tussen z'n ogen en een geel met zwart gestreept achterlijf. Hij staat niet in mijn insectengids.