Vraag
Ik vond in mijn 25 jaarige boomstam ineens een heel klein kookertje van een blad met aan het einde een drupje van een soort hars
Heeft iemand een idee wat dat kan zijn mvg petra
Ik vond in mijn 25 jaarige boomstam ineens een heel klein kookertje van een blad met aan het einde een drupje van een soort hars
Heeft iemand een idee wat dat kan zijn mvg petra
cicade gezien op een volkstuinencomplex, geen idee op wat voor blad die zit.
Deze foto's kreeg ik binnen via mijn site. Er wordt gezegd dat het een biefstukzwam is, maar ik twijfel of dat juist is. Wie durft hem te benoemen?
Kan dit de Franse veldwesp zijn?
Deze veer is gevonden door een leerling van de Zegge in Almelo. Ze was op het strand. Ze wil graag weten van welke vogel deze veer is.We hopen dat jullie ons kunnen helpen om het antwoord te vinden.
Al jaren zie ik dat er insecten zijn die een ander wegjagen, zoals een zweefvlieg een vlinder, vlieg een wesp, zweefvlieg een bij, etc. Is dit een soort territoriumgedrag en is hierover misschien iets meer bekend?
Deze nachtvlinder was op mijn hordeur komen te zittenwat is de naam ervan? kan dit soort ook niet in de boeken of op vlindernet vinden
Zat op hortensia in tuin.
Als licht (ieder licht) is uitgezonden door zijn bron, waar gaat het dan uiteindelijk naar toe? Als je rekent, dat de l.snelheid ca. 333.000 km p.sec is, blijft het licht dan met die snelheid voor eeuwig door de ruimte cirkelen? Wie weet 't antwoord? Fay van Sluijs