Is dit een stadsreus?
Ik heb deze elke dag een aantal keren in de tuin.Ik heb achter in de tuin een klein beetje honing voor de wespen zodat ze ons met rust laten tijdens het eten.Hij komt ook op de honing af.
Ik heb deze elke dag een aantal keren in de tuin.Ik heb achter in de tuin een klein beetje honing voor de wespen zodat ze ons met rust laten tijdens het eten.Hij komt ook op de honing af.
Gespot op 21 aug. in Dordrecht. Kent iemand deze nimf
Een bekende fotografeerde deze heel mooie vlinder. In Italie. Enkele weken geleden. In mijn boeken kan ik hem niet vinden, Weet iemand van jullie de naam?
Welke strandloper zit boven het pleviertje, ikdacht een drieteen, zou dat kloppen? Op het wad.
Mijn app zegt de blauwe, ikzelf dacht de bruine, wie helpt?
Dit motje zat op de dorpel bij de voordeur en ik dacht in eerste instantie aan een Gamma-uiltje. Ca 2- tot 3 cm groot.Ik mis echter het karakteristieke "gammateken".Naspeuringen op het internet bleven tot nog toe zonder resultaat.Mag ik een beroep doen op jullie inzicht.?...
goedemiddag,zijn de certificaten BD bomenactie op naam? Ik wil deze nl Cadeau doen bij een geboorte. Vriendelijke groet, Nelly Reijnders Wilderom
wie kent deze kikkersoort.
Iemand enig idee wat voor insect dit is, was heel snel en liep in het zand.