wantsen
welke wantsen zijn dit ? waarvan leven ze? en waarop leggen ze bij voorkeur hun eitjes op ? zij zaten op een conifeer die onder een lijsterbes staat in mijn tuin
welke wantsen zijn dit ? waarvan leven ze? en waarop leggen ze bij voorkeur hun eitjes op ? zij zaten op een conifeer die onder een lijsterbes staat in mijn tuin
Vanmiddag gefotografeerd in Oud Avereest, knálgeel!
Vandaag gefotografeerd in Oud Avereest
Na de droogte komt er nu in het gemeenteperkje, een stukje bos, een heel veldje van dit groen tevoorschijn, onkruid neem ik aan.kent iemand een naam.dank je wel, Jeanetik zal nog een tweede foto plaatsen.
Vandaag, Harderwijk rietkraag.Kunnen jullie hier iets van maken? Heb hem niet gehoord. Ik denk zelf Kleine Karekiet, maar weet niet zeker.
In onze tuin staat deze verstekeling. Wie kan me daar meer over vertellen?Foto genomen op 27-8Bij voorbaat dank!
ongetwijfeld zeer veel voorkomende insecten. Maar hoe heten ze? (ik had twee foto's maar kan er blijkbaar maar een laden). Ze waren in een olielamp gevlogen in Frankrijk en konden er blijkbaar niet meer uit. Zo zijn ze opgedroogd.
Ink ben de laatste dagen aan het bekijken welke bijen en hommels er rond onze framboos vliegen. Ik heb in ieder geval Akkerhommel en Heidehommel kunnen indentificeren. Het beestje op de bijgaande foto kan ik echter niet goed benoemen. Kan iemand mij helpen?Hans
Ben slecht in krekels en sprinkhanen, welke soort is dit?