Wie kent deze paddenstoel?
Vandaag deze paddenstoel gefotografeerd op landgoed Kernhem bij Ede. Ik heb geen idee van de naam, Joost of Tjerk misschien wel?
Vandaag deze paddenstoel gefotografeerd op landgoed Kernhem bij Ede. Ik heb geen idee van de naam, Joost of Tjerk misschien wel?
Wat is dit voor vogeltje?
‘t Kan niet vliegen, zo klein als een kuikentje maar met een volwassen verenkleed. Geen staart zichtbaar. Geen zwemvliezen. Scharrelde als een muisje rond. Gezien in het Gooi. Alvast bedankt!
Beste vogelaars,hoezo mag ik de video uittreksels, maar niet de volle uitzending zien? Enkele weken geleden was dat toch noch mogelijk, dus hoezo kan dat niet meer.Groetjes, uw enige kijkster van Duitsland.
Is dit de Purperbruine mycena. Dit is een soort waar je zoveel variaties van ziet, dat ik het niet zeker weet. Vanmiddag gespot in het bos in Nunspeet. Ongeveer 4 cm hoog.
Een opvallend geel pootje en bruine hoedje. Ongeveer 5 a 6 cm hoog. Vanmiddag gezien in het bos in Nunspeet.
Vanmiddag gezien in het bos in Nunspeet. Volgens mij zo'n 5 a 7 cm doorsnede
Ik dacht zelf aan een slijmzwam, maar kom niet veel verder dan dat.... Gezien in een bos in Nunspeet vanmiddag
Zou dit de geelbruine wolsteelparasolzwam kunnen zijn ?Groet, Piet
Welk dier is dit?