Welke zwam?
Waargenomen in boswachterij De Elzen in Dordrecht. Kent iemand deze zwam?
Waargenomen in boswachterij De Elzen in Dordrecht. Kent iemand deze zwam?
zit er ongedierte op deze hommel? Foto gemaakt op 2 nov in het Dokkumerbos.
Welke roofvogel is dit?in de weilanden,omgeving DuivenIk dacht zelf aan een kiekendief??Ik hoor het graag!
Zou dit een witte ridderzwam kunnen zijn? Hoeddiameter plm. 10cm. , steellengte plm 3/4 van de hoeddiameter. Gevonden in een eikenbos op zandgrond (De Horsten bij Wassenaar.) De typische 'vertanding' van de hoedrand brengt me in verwarring. Die vertanding was over de volledige hoedrand.
Er wordt onderzoek gedaan naar de oorzaak van de spreeuwensterfte in den Haag. Veel mensen suggereren dat het komt door een proef met een zendmast die 5 G uitzendt. Willen jullie aandacht aan dit onderwerp besteden?Christine Groen
welke bloem/plant kwam er aangewaaid in mijn voortuin?
Twijfels over welke aardster dit is.Ik denk dat het de gewimperde aardster is.creme van kleur, +- 10 cm groot(breed), onder dennenboom.
Dit beestje zat vandaag op mijn muur in huis, ik heb nog nooit zo’n insect gezien dus vroeg ik me af wat dit nou is
Hallo, Deze zagen wij enkele dagen geleden op de grond zitten tijdens een wandeling in de omgeving van Maurik (Gelderland). is dit een hoornaar?