wat is dit
Dit troffen we begin november aan op een olijfboom in de Spaanse Pyreneeën. Weet iemand wat dit is?
Dit troffen we begin november aan op een olijfboom in de Spaanse Pyreneeën. Weet iemand wat dit is?
Deze foto maakte ik begin november aan de Spaanse kant van de Pyreneeën.Kan iemand mij vertellen wat dit is?Alvast mijn hartelijke dank.
De prachtige grote ( zo’n 25 cm breed) boomzwam, zag ik gisteren op een levende berk, vanwege de zwartgrijze bovenkant en de beige poriën aan de onderzijde, dacht ik aan Echte vuurzwam, hoewel echte tonderzwam ook door mijn hoofd speelt. De biotoop is een natuurterrein met zowel naald- als loofbo...
Hallo, Weet iemand aan de hand van de foto's met wat voor een soort boom ik hier van doen heb?Groet, Suzy
Gezien in Dordrecht. Deze kleine bolletjes zaten op een schors van een tak. Het lijken wel kleine stuifzwammetjes maar vermoed dat het een kogel(houtskool)zwam is. Wat zou dit kunnen zijn?
Laaghangende mist .ochtendnevel S,morgens half 8.
Vandaag 16 november 2018, in het bos van de Hoge Kempen bij Zutendaal, Belgisch Limburg een paddenstoel gezien, waarvan de hoed helemaal naar binnen gekruld was. De onderkant van de hoed was opmerkelijk groen, terwijl de steel bruin was. Wie weet welke paddenstoel dit is??
Welke vogel is dit? Hij zat in een tuin op Texel. Hier was hij aan het eten. Ik heb hem geen geluid horen maken.
Dit is dus de onderkant