Zijn dit vossensporen?
Op golfbaan Wouwse Plantage zie ik recent veel sporen in bunkers. Zijn dit nu sporen van de vos of toch van een hond.Bij voorbaat dank, Jan
Op golfbaan Wouwse Plantage zie ik recent veel sporen in bunkers. Zijn dit nu sporen van de vos of toch van een hond.Bij voorbaat dank, Jan
september 2017, gemengd bos in Clinge, Groepje paddenstoelen van ongeveer 5 cm hoog,
Is dit een nachtvlinder of een mot? Wat is zijn naam?
Het zieltje zit al drie maanden in huis...
Zijn de beestjes schadelijk voor je spullen? Of te wel, wat eten ze??
Klopt deze naam met de zwemvogel die op de foto staat?De naam heb ik van internet maar ik weet niet of ik dit juist heb.Zwom in een water nabij IJburg, Amsterdam.Bedankt alvast voor de reactie(s)
Graag zou ik willen weten of dit een buizerd is?Alvast bedankt voor de reacties.
Afgelopen juli kon ik een foto van deze grote wesp maken aan een bosrand op een vochtig heideterrein. Aculeata vind ik een moeilijke groep.
Zou dit een zwartepuntvogeling kunnen zijn?Gespot in Waddinxveen, 4 juli 2018
Is dit een gele granietuil? Zo ja, gespot in Waddinxveen (4-7-2018).Zo nee, welke?
Onze zoon en schoondochter wonen in de Reeshof in Tilburg in het DongedalHet plan is zó ingericht dat de schotse hooglanders ook een stukje langs de zijgevel van hun huis lopen.Onze zoon en schoondochter hebben er ter afscheiding een hek geplaatst met daar tegen aan HedereaDe schotse hooglanders e...