spint ?
Op de LAW wandeling in Brabant in de buurt van NieuwKuijk stond deze struik. Nogal ingesponnen of hoort dat zo en wat is het voor een struik?
Op de LAW wandeling in Brabant in de buurt van NieuwKuijk stond deze struik. Nogal ingesponnen of hoort dat zo en wat is het voor een struik?
Ze zaten er even met z'n tweeën. Is het een groenling, ze waren erg donker
in een akker vlakbij Eext (Dr)
Ik vermoed een blindwants, maar welke soort?
In dezelfde biotoop als de vorige vraag een soldaatje gevonden.In dezelfde veldgids staat op blz. 180 drie keer een zwart soldaatje genoemd (een beetje merkwaardig voor drie verschillende soorten). Cantharis obscura, C. pellucida en C. rustica. De soort die ik gefotografeerd heb, is volgens mij C. o...
Vandaag gevonden op vrij lage struik onder eik. Er stond ook veel brandnetel. Het is één van de oude buitens/landgoederen in 's-Graveland. Het kevertje was slechts enkele mm groot.Al zoekend kom ik uit bij menierood zuringspitsmuisje [veldgids Kevers van Europa; V. Albouy/D. Richard; blz. 340/341...
Dit beestje viel voor mij op een rietstengel. Met zijn angel ongeveer 2 cm.lang.Wie weet wat voor beestje het is.
Zat op een hulst struik vanmiddag in Zeist, gemeenteperk, weet iemand zijn naam? Dank, Jeanet
Op het nieuwe jonge blad van een struik in een gemeenteperkje in Zeist, geen idee wat het is, ik ben niet zo van de beestjes, dank voor het meedenken, Jeanet