Derde beestje nog zonder naam voor mij
Zat op een hulst struik vanmiddag in Zeist, gemeenteperk, weet iemand zijn naam? Dank, Jeanet
Zat op een hulst struik vanmiddag in Zeist, gemeenteperk, weet iemand zijn naam? Dank, Jeanet
Op het nieuwe jonge blad van een struik in een gemeenteperkje in Zeist, geen idee wat het is, ik ben niet zo van de beestjes, dank voor het meedenken, Jeanet
Ik heb geen idee, vanmiddag op de struiken veel beestjes, iemand van jullie waarschijnlijk wel, dank, Jeanet
Elk jaar zitten er vele zwarte spinnen op de stenen muur van onze schuur. Het zijn er tientallen. Verder ik de tuin zitten ze niet, of in ieder geval niet zo bij elkaar. Ik heb geen webben gevonden.
De spinnen zijn wel erg snel en dus lastig te fotograferen.
Ik zou graa...
Hallo!Ik heb vandaag alle apparatuur voor het maken van macrofoto's gekregen en ijverig als ik ben, ben ik gelijk naar buiten gerend en ben ik om mij heen plaatjes gaan schieten (ja ik moet nog wat oefenen, ik geef het toe). Maar nu kwam ik langs dit insect en ik heb geen idee wat het is. Wie kan mi...
Welk vogeltje is dit.In de weilanden nabij Duiven
In mijn moestuin heb ik een grote aubergine-plant en een snack-komkommerplant. De bladeren worden nu helemaal wit en vertonen een verschrompeld beeld. De knoppen van de aubergineplant komen ook niet uit.Weet iemand hoe dit komt? en wat hier tegen te doen is?
gezien in Drenthe
Deze kevers zaten met zijn allen bij elkaar. Ze lijken op soldaatjes, maar toch anders en de kop past ook niet bij de watertorren.