Vogel bij Beninger slikken.
Weet iemand wat dit voor vogel is, die ik deze week zag bij de Beninger slikken bij Zuidland (ZH).
Weet iemand wat dit voor vogel is, die ik deze week zag bij de Beninger slikken bij Zuidland (ZH).
Gisteravond waren 3 scholeksters voor mijn flat druk met eten zoeken, snavel diep in de grond, wat mij opviel dat het eten door 2 scholeksters steeds werd gebracht naar de andere scholekster, heel aandoenlijk. Was dit ouders nemen jong mee uiteten? Scholekster werd gevoerd had ander kleur pootjes, e...
Ik kwam dit kevertje tegen in mijn voortuin, weet iemand hoe deze heet?
Groeten Rick
Het groeit van mijn aspidistra melkweg, erg snel.
Ik twijfel tussen een sprinkhaanrietzanger of een rietzanger...
In de bossen op de Veluwe zag ik dit mooie plantje staan, maar ik zou graag de naam weten. Ik ben benieuwd.
Welke paddestoel is dit?
Vandaag zag ik deze kleine beestjes in mijn kerrieplant. Ze zijn ongeveer 1 mm in doorsnee. Ze doen me denken lieveheersbeestjes in popstadium. Echter heb ik die nooit in een groepje bij elkaar gezien. Wie weet wat dit voor beestjes zijn?
Wij wonen in de Dordogne-FrankrijkHet valt nog niet mee om zelfs met behulp van het boek "Nachtvlinders" de gevonden vlindertjes te benoemen. Deze crèmekleurige vlinder van ongeveer 8-10 mm, zou het licht visstaartje kunnen zijn.