Boomschade
Ben benieuwd welk dier deze schade heeft veroorzaakt.
Het gaat om een kleine boom in een omsloten tuin binnen de bebouwde kom van Renkum/Heelsum. 500 m van de uiterwaarden van de Rijn
Ben benieuwd welk dier deze schade heeft veroorzaakt.
Het gaat om een kleine boom in een omsloten tuin binnen de bebouwde kom van Renkum/Heelsum. 500 m van de uiterwaarden van de Rijn
Vandaag op zandgrond dichtbij water. (Woensdrecht, bos/heide)Welk amfibie legt dit neer?
Deze plant vond ik in de bossen bij Castricum. Ik dacht aan smeerwortel maar de blaadjes zijn niet gevlekt en nogal rond.Komt dat misschien omdat het nog maar net bloeit. Er veel zaailingen rondom met vrij ronde blaadjes.
En ook van deze sierlijke vogel weet ik de naam niet - wie wel ?Bij voorbaat dank.vrgr Irma
Kan iemand mij zeggen wat de naam is van dit vogeltje ?Alvast dank.vrgr Irma
plukresten gevonden. haren van zoogdier.zijn dit buikharen van een egel?6 maart Bussum bosrand langs de heide
Dit insect zat lekker in het zand vorig jaar april op vliegveld Twente. Wat is het eigenlijk?
hoort bij mijn vorige vraag
paddenstoel stond onder de achterwand houthok in nabijheid beukenhaag. Hoed diameter ongeveer 15 cm. Lamellen gebogen aangehecht, steel verkleurde violet bij aanraken. Sporen grijs.