Ei
Dit uitgekomen ei vond ik in een weiland/slotengebied. Het is ca. 5 cm groot.Vanwelke vogel zou het kunnen zijn?
Dit uitgekomen ei vond ik in een weiland/slotengebied. Het is ca. 5 cm groot.Vanwelke vogel zou het kunnen zijn?
Afgelopen zondag gezien in de Karreput te Nuland (Noord Brabant)Ben zelf niet zeker of dit een Waterjuffer is of een Azuurwaterjuffer.Kan iemand hierbij helpen
Ik dacht dat het mogelijk was om iets van drie foto's als serie van hetzelfde onderwerp (diertje) te uploaden.
Is dit mogelijk of moet ik dan gewoon iedere foto aks los staande foto uploaden?
Vannacht 13/5) is in mijn tuin te Oosterbeek een groot hol gegraven, geopperd is door een Vos, Konijn, Wasbeer e.d... In de tuin lagen kleverige (braakballen, geen poep) uitwerpselen. In het hol waren een tiental hommels.
Staat in Spaarndam in een voortuintje aan de dijk.
Wat voor bij is dit . Gezien in mijn tuin op 9 mei
Dit elegante wezentje landde opeens op mijn hand. Ik hoop dat iemand mij de naam kan vertellen.
tuinvogels voeren hele jaar door, is dat goed
Weet totaal niet wat het is 6mmlang net of er aan de achterkant een stuk af is gebeten schutting thuis hoogezand.
Groet,
Geert..