Forum

Nieuwste vragen

Bodembedekker natte hooilanden

Wie weet de naam van de planten die de bodem van de Lage Maden nabij Balloo in Drenthe bedekken? Vandaag bezocht en bijzondere planten gezien, waaronder Brede Orchis. De plantjes lijken op Sedum.

Welke spin is dit?

Weet iemand wat voor spin dit is?? Ik vond 'm in de woonkamer en heb hem niet eerder gezien. Dit is helaas de enige foto die ik heb.. Wat me opviel waren zijn lange voor- én achterpoten, en het donkere achterlijf vergeleken met het borststuk. Ik dacht misschien de waterspin maar weet het niet zeker...

Foto's uploaden

Beste Vroege vogels,ik heb reeds meerdere malen geprobeerd om foto's te uploaden, de pagina loopt echter steeds vast wanneer ik ze instuur. Niet alleen vandaag, dit gebeurde ook al in vorige weken.Hebben jullie enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?Hartelijke groet, Annette van der Ree...

Welke vogel is dit?

Tijdens het fotograferen van een roodborsttapuit kwam er ook een voor mij onbekend vogeltje in beeld. Ik dacht zelf aan een krekelzanger, maar weet het niet zeker. Weten jullie welk vogeltje dit is?

Kort bezoek

Dit insect landde op de muur van mijn balkon.Ik kon nog net een foto maken voor het wegvloog.Wie weet waarmee ik te maken had ?Zoeken bij kevers/torren heeft me niet de juiste afbeelding opgeleverd.