Welke vlinder?
Welke vlinder heb ik gefotografeerd? Ik denk een nachtvlinder maar welke ?
Welke vlinder heb ik gefotografeerd? Ik denk een nachtvlinder maar welke ?
Een van de grootste uitdagingen van deze tijd is leren omgaan met de oorzaken en gevolgen van de wereldwijde klimaatverandering. De natuur kan dit niet alleen oplossen en heeft daarom massaal onze hulp nodig om samen de klimaatverandering tegen te gaan. Maar hoe gaan we dat doen? Wat vertellen we on...
Vanmorgen zag ik deze grote rups in een natuurgebied. Welke rups is dit?
Ook nu weer niet zeker
Ben er niet zeker van, kan iemand mij helpen ?Bij voorbaat dank en vr.gr Irma
Dit plantje is ca 30 cm hoog en verscholen tussen de hoge grassen en rietstengels in de berm tussen een wegen een sloot. Zowel de bloem als het blad is gespikkeld met vlekken, donkergroen of donkerpaars .
We zijn heerlijk aan het kamperen in Eerde.Er zijn hier erg veel vogels waaronder deze vogels.Ze komen in een zwerm maar we kunnen maar niet ontdekken wat het nu voor vogels zijn. Fitis? Tjiftjaf? Ook de zang maakt ons niks wijzer.Wie kan ons helpen?
Ik vermoed gele dille, maar ben niet zeker van mijn zaak, weet iemand het van jullie? Dank je wel, Jeanet
onze salomonszegel is vannacht helemaal kaal gevreten door dit rupsje. Hoe komt zo'n rupsje op een balkon op 1-hoog vragen we ons af...Welke vlinder komt er uit en hoe heten rups en vlinder?