Forum

Nieuwste vragen

Inloggen Safari

Zijn er mensen die problemen hebben met inloggen bij browser Safari. Ik kan n.l. op mijn iPad hiermee niet meer inloggen. Wel kan ik met de browser Edge inloggen. Vreemd. Zijn waarschijnlijk bezig met sleutelen bij de VARA. Geen probleem mee, maar geef dat dan netjes door dat men tijdelijk niet in ...

Joekel

Eigenlijk geen vraag maar een antwoord aan Jeanette 1 i.v.mde foto op de site, waarvan ik tekst en beschrijving heb gecorrigeerd.Bedankt Jeanette.Hgr. Helga

Salamander?

Al een aantal avonden en nachten hoor ik in de tuin een onregelmatig piepend geluid. Klinkt als een mechanisch voortgebracht piepgeluid, maar is dat niet. Het moet een klein dier zijn. Het geluid verplaatst zich en is te horen onder een heg of in een perk. Nu zag ik laatst een (erg donkere) salamand...

Huiskrekel?

Sinds het aanbrengen van isolatie op een zoldervloer (mei 2020) van een bijgebouwtje (Bergen NH) klinkt iedere morgen in de kamer onder deze vloer om ca 8 uur en iedere avond ca 20 uur gedurende een periode van ca 3 kwartier een irriterend tsjirpend geluid (sample toegevoegd aan dit bericht). Is hie...

Uitwerpselen?

Van welk dier zijn deze uitwerpselen, deze lagen vanochtend op gazon . Mede vanochtend ook korte sporen op gazon met slijm ( ik denk geen slakken) enkele 50 cm lang andere maar 10 cm

Waar blijft het kikkerbeet?

Voor mijn vijver wilde ik kikkerbeet uit een poldersloot gaan vissen. Het zijn prima zuurstofplanten, zoals bekend. Echter, in tegenstelling tot voorgaande jaren is er geen plantje te bespeuren. Is hier een verklaring voor?