is dit een kamperfoeliewaaiermot?
dit is een waaiermot. kan dit een kamperfoeliewaaiermot zijn. ca. 1,5 cm breed en ca. 1 cm lengte lijfje. zat vanavond op de voordeur. west-brabant.
dit is een waaiermot. kan dit een kamperfoeliewaaiermot zijn. ca. 1,5 cm breed en ca. 1 cm lengte lijfje. zat vanavond op de voordeur. west-brabant.
welke vlinder is dit? Vandaag gezien in de buurt van Winterberg.
Deze vloog net naar binnen en vermoeden een blinde vlieg. Zo’n 1,5 cm lang. Maakt veel geluid en klapt best hard tegen het glas op. Trekt zijn pootjes op tijdens het vliegen.
Vliegt nu weer veilig buiten.
Deze jonge piepende vogel kwam ik vanmorgen 13 augustus 2020 om 07.45 uur in het Mauritspark in De Meern tijdens mijn wandeling tegen.Kent u deze vogel? Ik zou het graag van u horen.Dank, vriendelijke groet,Margot
Ik heb dit jaar diverse nimfen van de miersikkelwants (Himacerus mirmicoides) gefotografeerd jaar. Begin augustus opnieuw een foto gemaakt. Volgens waarneming.nl opnieuw een miersikkelwants. Maar ik heb nog niet eerder een miersikkelwantsnimf gezien met zoveel rood aan het lijf. De nimf kwam uit boe...
In huis kwam ik dit beetje gehavend insect tegen met doorschijnende vleugels. Hij is zo’n 2 cm groot en gevonden In huis. Nog nooit eerder gezien in de buurt van Hilversum. Weten jullie wat dit is?
Welke libel is dit? Begin van de avond gespot op landgoed Ockenburgh in Den Haag, in de historische moestuin van Villa Ockenburgh.
insect ongeveer 4 tot 5 mm lang12-Aug-2020 om ongeveer 12h kwam onder bloeiende bonenkruid vandaanen liep een stukje over meerdere tegels
Wat is dit?Liep over de tuintegels ca 3 a 4 mm groot. Ik zag er geen pootjes aan. tenzij ze ook wit zijn.