vogel
en nog een foto
en nog een foto
Welke vogel is dit. het is geen vink
Wat voor plant, bloem is dit? Staat in het dokkumerbos, het zijn denk ik de zaden, lijken wel rozenbotteltjes maar er zijn geen stekels.
Beste allemaal,Tijdens mijn foto-wandeling in een bos. Het ik een struik ontdekt met daarop een eigenaardig object tegen. Op dat moment liepen er andere mensen rond en zij vertelde dat dit een drilzwam was. Maar nadat we het onder een loep onderzocht hadden. Zien we ook dat er ook zaadjes erin zitte...
Goedemorgen,Kortgeleden heb ik de uitzending gezien over Meijendel en daar kwam de 'Haagse kronkel' in voor en volgens mij heb ik die ooit eens (ca. 10 jaar geleden) 'per ongeluk' gefotografeerd op de weg richting het strand, in de buurt van Meijendel. Ik heb deze toen gefotografeerd en bewaardDe ...
Welke zijn dit ???Grtzzz Harry
Kwam deze tegen in Dorst, Brabant.Is dit een paddestoel aan het einde levenscyclus of hoort deze zo. De onderkant is nog helemaal goed. Dus ik kom hier niet uit. Iemand wel?
Ben nog door mijn fotos van deze zomer gegaan en kwam deze tegen.Op een mooie dag tegen mijn raam in Brabant
Ik zat vroege-vogels te kijken / luisteren op zondagmorgen 15-11-2020 en daar was een meneer Olsthoorn te horen die een heel indrukwekkende serie woorden achter zijn naam had staan die hem schijnbaar een zeer geleerd iemand schenen te moeten maken .Het ging om het volgende waar deze meneer meende st...