Doornappelzaaddoos?
Weet iemand of dit de zaaddoos van een doornappel is?
Weet iemand of dit de zaaddoos van een doornappel is?
Geacht forum, sinds een jaar woon ik in een appartement op vijf hoog in Oostende. Nu is in de wijde omgeving van mijn dakterras geen groen te vinden - ik heb zelf ook nog geen planten op mijn dakterras gezet. Toch zag ik onlangs een enorme slak op het asfalt dak rondkruipen. Mijn vraag: hoe kan dit?...
Beste mensen van Vroege Vogels, In mijn buurt zijn er gelukkig veel vogels te vinden maar..... er zijn ook veel kraaien (en/of kauwen) en die overheersen nogal. Ze zijn dominant over de andere kleinere vogels en dat is best irritant. Daarom strooi ik ook weinig broodkorrels meer uit, want de kraaien...
Deze eend kwam ik vanmiddag tegen bij het rietfilter van Ter Apel. Helaas geen goede telelens bij me. Ik kan deze niet vinden bij de Europese vogels.
Wij hebben het volgende probleem en hopen dat er lezers zijn die ons raad kunnen geven in de volgende zaak.
Wij wonen in een bomenrijke omgeving waar vele vogels waaronder spechten huizen. Ons huis is afgedekt met planken van cederhout. Dit is door een specht ontdekt die besloten hee...
Deze ook vandaag in de tuin gevonden, maar nergens kunnen terugvinden. Omgeving is bos.
Vandaag in de tuin deze paddestoel/zwam. Omdat ik lees dat er ook zeldzame soorten waren. Welke zal dit zijn?
Deze kwam ik vandaag tegen in het bos op terschelling..lijkt wel ijs
Iemand n idee?
is DIT Alsjeblieft, geacht Forum,gevonden; 18-12-2020. Westzijde hellinkje v. oprit Willemsbrug, Rotterdam.