Insect
Dag forum,graag wil ik de naam van dit insect weten.Gefotografeerd in een tuin met verschillende planten, bloemen en Heesters.het is ongeveer 15 mm. lang.20-07-2021 foto genomen in noordoost Groningen.
Dag forum,graag wil ik de naam van dit insect weten.Gefotografeerd in een tuin met verschillende planten, bloemen en Heesters.het is ongeveer 15 mm. lang.20-07-2021 foto genomen in noordoost Groningen.
Ik ben hier verbaasd over. Ik heb verschillende foto's van de wollige snuitkever gezien die er precies zo uit zien.o.a een foto van daksaya van 27-07-2014 op vroege vogels.Is het dan misschien een distelsnuitkever?Ik ben benieuwd.groet Hanneke
We wonen aan de rand van het bos, hartenseweg Renkum.
Er ligt poep op de stoep achter het huis.
Niet van een hond. Welk dier wel?
05-08-2021
Mijn dochter vond deze vlinder vanmiddag in onze tuin, de vleugels leken doorzichtig en versleten. Weet iemand om welke soort het gaat?
Wat betreft de structuur lijkt dit misschien op een paddenstoel. Maar ik zie geen verbinding met een mycelium. De geur is kennelijk aantrekkelijk voor vliegen. Maar wat is het?
Deze foto heb ik in 2018 genomen in Midden-Frankrijk.Is dit het voorjaarsspikkeldikkopje?
Wat zou dit voor een Sprinkhaan zijn?
De foto van deze prachtige wants is genomen op 1 aug 2021 in Vlijmen. Ik kan echter niet terugvinden welke het is. Wat heb ik op de foto staan?
Dit insect doet wespachtig aan, maar heeft geen wespentaille.Wat zou dit kunnen zijn?