welke plant is dit?
bloeide in de berm van een bos in Uddel op de Veluwe
bloeide in de berm van een bos in Uddel op de Veluwe
Deze zat op een blad van de sering.Was ongeveer anderhalve centimeter.En het lijfje leek wel wat doorzichtig.
Is dit er een? Of een jonge kol?
Vanmorgen in de polder nabij Graft
Groet
Martijn
Is er een verklaring voor het feit dat naaktslakken duivenvoer eten? Kattenbrokjes (zachtvoer) snap ik wel, een soort aas.
Deze kakkerlak wordt regelmatig gespot afgelopen weken in een huis in Nederland. Weet iemand welke dit is?
Al meerdere keren heb ik de blauwe glazenmaker voorbij zien vliegen. Onmiskenbaar met de groen blauwe kleuren afgewisseld met zwarte vlekken. Het lukt me niet deze dieren al vliegende vast te leggen. Nu zou ik graag weten waar deze libellen overnachten zodat ik ze kan vastleggen in ruste. Zijn ze da...
Ik heb laatst een albino spreeuw gefotografeerd. Komt dit vaak voor en is deze spreeuw minder dan een gewone zwarte spreeuw?Oldenzaal 17-09-2021 spreeuw tussen 200 andere spreeuwen
Even een vraag: hoorde vanmorgen op de fenolijn over wespen op klimop.
Zouden dat geen zweefvliegen kunnen zijn?
Groet Michelle
Eerder deze week was ik op het strand van Zoutelande en daar zag ik behalve trekvogels ook de ene na de andere Libelle voorbij vliegen. Allemaal vlogen zij in dezelfde richting, het zuiden.Welke soort Libelle het is weet ik niet, maar ik vraag mij wel af, bestaat er ook zoiets als Libellen die naar...