Welk soort is dit
In mijn tuin onder de juniperus groeien deze hele kleine compacte zwam. Ze zijn veel lager dan de rechte koraalzwam zwam. Ze zijn in groepjes
In mijn tuin onder de juniperus groeien deze hele kleine compacte zwam. Ze zijn veel lager dan de rechte koraalzwam zwam. Ze zijn in groepjes
In mijn tuin staat een walnotenboom. Dit jaar zijn zo'n beetje de helft van de noten die naar beneden vallen aangevreten; er is een gat in de schil en van daaruit is een groot deel van de noot opgegeten. Ik heb dit nog nooit eerder gezien, welk dier kan dit voor elkaar krijgen? Ik heb gezocht naar r...
Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is, vanmiddag genomen in het weiland bij Eemnes?Maar ik ben niet thuis in roogvogels, jammer dat je zijn borst ook niet ziet.Alvast dank voor het meedenken,fijn weekend, Jeanet
Gisteren de vogelhuisjes schoon gemaakt, in een van de huisjes lagen hele kleine witte eitjes van ongeveer 1cm. Van welk vogeltje kunnen ze zijn geweest?er zaten geen spikkeltjes op.
Is deze vlieg met die mooie poten toch een prachtwapenvlieg?
Is dit een kanoet tussen zomer en winterkleed in?
Welke naakt slakkensoort is dit
Zag hem in kaapse bos
Wie heeft dit spinsel gemaakt?
aan de rand van het weiland hier in Oudorp bloeit ook nog steeds deze plant met de gele bloemetjes. Het is niet biggenkruid voor zover ik het kan bekijken.Wat is het wel?