Welk soort is dit
Graag zou ik willen weten welk soort dit is. Gezien bij beukenbomen. Er stonden er maar 2 van. Geen exemplaar gezien die al helemaal volgroeid was. Vast bedankt.
Vr gr everdien
Graag zou ik willen weten welk soort dit is. Gezien bij beukenbomen. Er stonden er maar 2 van. Geen exemplaar gezien die al helemaal volgroeid was. Vast bedankt.
Vr gr everdien
in de buurt van Laren, vandaag en kan volgens mij ook springen!Ik dacht een wantsen soort maar ja, dan nog, wélke?
Ik was zo onder de indruk van de onderkant en heb daarom helemaal vergeten hoe de bovenkant er uit ziet. Wie kent deze paddenstoel?
Hoi Allen.Na vele jaren en een enkele overwintering heb ik zijn huis weer vernieuwd. Nu voer ik de egel maar kom er achter dat de slakken de hondenbrokken eerder op hebben dan de egel. Ik strooi vaak wat brokken in de sluis en heb nu een laag zang voor de opening gegooid. Maar de rakkers lopen nu ge...
Met de vorige bruine wants heb je me op het goed been gezet Jeanette.Maar is dit dan wel een groene schildwants in een winterjasje?Deze ziet er toch een beetje anders uit dan de vorige!groet Hanneke
Jeanette ik dacht dat het een zwarte vlieg was, maar daksaya dacht misschien een bladwesp, ik zomaar dat hij gelijk kan hebben.
Vond dit vliegje 3 tot 4mm op de fruitcontainer. Heeft vleugeltjes maar probeerde niet weg te vliegen.
Dit vogeltje zat hier in de tuin.Is het een tjiftaf of een fitis?
Deze opname van vorige week komt uit de tuin van een vriend, net buiten Düsseldorf. Het was aan het einde van de middag. Er zijn aardig wat bomen in de buurt, een kerktoren en veel boerenland in de omgeving. Wat kan het zijn?bij voorbaat dank! Vriendelijke groeten, Gert