wat voor beestje is dit?
Vandaag (28 november) dit insect,torretje, wantsje gezienmaar wat is het?alvast dankl.gr.Petjoe
Vandaag (28 november) dit insect,torretje, wantsje gezienmaar wat is het?alvast dankl.gr.Petjoe
S morgens om 5 uur word ik wakker gefloten door een vogeltje voor mijn kamer. Ik kan het soort niet thuis brengen het is een heel fijn vogelgeluid. Hoe kom ik erachter wat het is?
Zag vandaag deze mooi gekleurde larve( ongeveer een cm) onder een steen in een pot waar een Mini boompje(grove den) in staat.Zou graag weten waar dit een larve van is....vriendelijke groet, Henny
ik zou graag willen weten welke zwam/schimmel/paddenstoel dit is.Alvast bedankt.
Is dit eigenlijk wel een zwam, of had iemand stopverf over?
Dag forum, graag zou ik willen weten welke Slijmzwam dit is.Gefotografeerd op een stuk boomstam dat in het gras lag en al aan de bovenkant was verrot.Groet, Anna.
Al jaren voer ik de vogels in mijn tuin. Op een voedertafel strooi ik zonnebloempitten voor de kleine vogeltjes en op de grond een granenmengsel voor de duiven. Er gaat behoorlijk wat vogelvoer doorheen en ik vroeg me af of dat niet goedkoper en vooral duurzamer kan. Ik zag dat er nu circulair kipp...
Welke zwam
Is dit idd een sponszwam? Vandaag gezien in bos Hellendoorn